torsdag 21 september 2017

Hej kära vänner. 
Här kommer mitt romantiska album.
Till detta gjorde jag en box att ha det i!
 Framsidan blev så här.
Det är lite kul när man lägger upp det så
här för då ser man sånt man missat.
Pärlor i blommorna!
 1:e och 2:a sidan. Första sidan knyter man upp
sen är det två flickar att sätta bilder på.
 Andra sidan har flera flickar att öppna, man kan
öppna den med ficka på också.
 3:e och 4:de sidan. Tredje sidan har ett OH plast 
som täcker de 4 flikarna till bilder.
 Öppnat ser man flikarna.
 Sidan 4 har också flera flikar att öppna som Ni 
ser på de nästa två bilderna. 

 Sidan 5 och 6 är gjorda med kuvert!
 På sidan 5 har jag gjort ett eget kuvert för
att måttet skulle stämma,
 På sidan 6 har jag använd ett A4 kuvert som jag 
vikt och klippt ena ändan av. På ovansidan
ett dubbelvikt papper för bilder.
 På insidan kan fliken öppnas och bilder kan
 sparas däri.
 I öppning jag klippte har jag ett dubbelvikt
papper (CS) för mer bilder.
Sidan 7 och 8 också mycket flikar vika ut.
 På sidan 7 har jag använd ett vanligt kuvert,
med ett dubbelvikt CS för bilder,
 samt en flik som kan öppnas som på nästa bild.

 Sidan 8 fick ett fönster samt olika flikar att öppna.
 Den romantiske bilden med regnbågen 
kommer från ett ScrapBerry papper vilket jag
använd i hela albumet!

 På sidan 9  är det en del flikar. Sidan 10
har en ficka med tags för bilder.


 Som Ni ser en del att vika ut!
 Tre tags för bilder och text.
Jag har stansat ut dies i mängder.
Klippt ut blommor och ballonger, samt text .
Har försökt hitta sånt som verkligen passade in
Jag kan tala om att det är ett STORT jobb att göra
ett album, men så kul!
Tack Ni som orkade titta klart!
Ha en bra dag.
Kram Lene

2 kommentarer:

  1. Så underbart album . Måste ner till dig och börja med mina album som är tänkta .
    Har nu köpt in en hel del , men det fatts nog endå .😳
    Kram på dig Lene från Titti ❤️

    SvaraRadera
  2. Hejsan :)

    Jag trillade in hit till dig via någon annan blogg :)

    Vilket underbart album du har gjort och vilket jobb du måste ha lagt ner. Verkligen jätte vackert.

    Ha de gott.
    / Gurkiss

    SvaraRadera